Friday, February 4, 2011

''Rambut baWu''

Akhirnya hajat nak buat rambut ala2 selebriti gitu,tercapai sudah...hohoho..shuke! shuke!
aritu,dh try bulu mate palsu..tp sekarang,rambut plak.....buat sementara jer...25.oo jer kwn2..tp lepas dicuci,tbe2 jadi 40.oo~~~siot yer kedai...! pau leee tuh...

malas nak citez panjang2..kowang tgk jeee ea,rmbut bawu aku....
kejapjer....esokyeeerr twus jadi y asal...hampeh!


comel x???? huhuhu...malu!

dlm kete pon jadi taw~



Lepas jer buat rambut,twus pergi merayap kat alamanda....with geng2 sengal,,,tp terbaik dowh!
mase kat kedai kasut ker,,,kedai baju kerr...kedai beg ker..termasukla kedai makan..kami2 xpduli...
bergambar ttp bergambar!! wow!! best2...!!!


yg baju hitam putih tu tgh promote bloh hitamputih oke! hahaha


nie pon besh! mantap ye member!


semestinyer..pemilik blog
Jom ramai2 buat style rambut dgn saye nak???/
Duit sdn bhd oke...
Xsalah berhabis tok diri kite kan...??
Enjoy......('',)

MeNanGis????

SaPew Yg xpernah nanges??
eeeeii!! mmg dasar penipu la kowang2 nie lau korang xpernah nangis kan...
''menangis'' atau in english ''crying''..suke aty kalian la nak panggil ape pun,janji kowang rajin membace...huhuhuhu..adalah sesuatu sifat semulajadi bagi diri kita xkira lelaki atau perempuan..
lau yg perempuan nie....cpt sgt sensetif ye,tp lau lelaki kn,ego tinggi sikit...huh!
ngada!

kadang2 kan,lau korang perasan....kite sendiri tak dapat nak kawal rase sedih tuh kan...dan terkeluarlah air mata...berjurai2 turun mcm air terjun...
sikit yer hal pon,nak nages,,,,pelik kan,,,tp tu la hakikatyerrr...
xdpt berjalan pon nak nanges,,,mcm hape......! eeeii,xthler awek sapew....hahahaha wek!!

Dalam kamus google plak,istilah menangis biasanya merujuk pada tindakan mengeluarkan air mata sebagai respon terhadap suahsana emosi pada manusia.Tindakan menangis telah ditakrifkan sebagai "sebuah fenomena secretomotor kompleks dicirikan oleh penumpahan air mata dari aparat airmata, tanpa kerengsaan okular struktur".

(ayat google tu mcm skema semacam jeeerrrr...hahahaha..poyo tol google nie....)
kowang xkan xpernah rase sensitif yg boleh menyebabkn kowang nages...?? mesti ade kan.,...
ape kata,jom kongsi dgn sy.....so...komenla....hahahahahahahahahahaha....
cite panjang2 pon xper...coz sy suke membace......sharing is caring right???


tadaaa??? muke original mase nanges...sedih giler mase nie......=(



pic mase hepy.....


merahye mak ngah oooiii!
So,konklusinyer....
kite sendiri yg berhak pade diri kite...jgn biarkn org lukakan hati kite oke???