Daisypath Friendship tickers

Thursday, July 14, 2011

Lalalalala...KEmbali Again..!

Assalamualaikum.........

hahahaha.....Lama Kot Aku Xupdate Blog Neyh...
pergh,memang lame dowh!!........* Sampai Lupe PAssword Blog,,,!* Dush!!! TumBuk SebIji...
Apela Teruk BebeNar Bonggo Gurl Neyh!! Wallaweyh..! Org daca,,,eh! Dhaka..Hahaha,Silap..! Orang Dhaka
Yang Makan Semut Satu Jag Pon  Boleh Ingat daa.......(Pepandai Ja aku nie...haha..Xpe,Bkn die Paham pon.. =p)
Arini kErja Macam Biasa je der...Abang Sepupu Aku dh selamaT jadi POLIS!! Peh!!! Tabik Springgg.....Sampi Tercabut cincin aku neyh...Huhuhu!! Dr kerja Biasa,Twus dpT kerja POlis...Seb Bek Badan Ko besar,lau X aku Pau kau!! kahkahkah,Ade aty Kot nak Pau.....huhu..psst* Wajib Tuh!

Korang2 Yang dAh lama xsinggah blog aku,pllliss Ler singgah balik...tahu,Puas duk Belek,2 3 kali,tapi xhupdate Kan...Oke! Fine..! Hupdate PAsni....huhu
NAk upload Pic....TApi Usb xBawak...SuPpEr Damm Tolll ar!! Tgk....Cmne nak hupdate...Usb tu mmg Sgaje Xnk Ikut Aku ler....hahaha Bleh x gitu>...
Xpe2,Akan Ku letak pic Kat sini...
Well,Tempat Kasih sayang aku...Of course le kn Letak Gmbo KOt! Kasih Sayang???? EEEiiYerrk....
Pe2 pown....Cee again...Daaa  ('',)

No comments:

Post a Comment