Daisypath Friendship tickers

Sunday, July 25, 2010

KiSah DaKu..( ieda n shah )


u alls.....CAK! 

HIHIHI....

Once upon a time........ahaks....
semalam....aku cuti,tapi petang tue buat ot....
so pagi tue aku dah plan dah dengan mr.s nak gi tgk anak kak diana yang cumel tue.....
mr.s balik2 kejer,die mandy2 pastu trus amik aku kat umah,tp sebelum tue singgah dulu kat giant beli barang bby....
anak kak diana sgt2 ler cumel....aku siap dukung..
hihihi besh2...
mr.s pown samer..tp nmpk sgt die kekok nk dukung..klakar..hahaha 
ooppsss,tergelak plak..sowie dear....tp sungguh funny tgk muker u mase tu yunx.....hhahahahahahahahaha
baby baru bgon tdow so time tok mandy..ape ag..paparazi bonggo do the work....yea! yea!

Persembahkan  MUHAMMAD HAZIQ DANISH!!!

comel sungguh kamu sayang
                                          

                                                     

haus eak.....
   
''cejuk arr nenek nk mandy''


        
anty ida tulun tgk jer ea...hihihi cumel2..
mama,lap badan haziq cpt!! cejuk nie...

lalalalaala...anty xnmpk pon kamu nangis..cian,sejuk yer tayunx..
susu time...pas nie dh leh tidow..suke!
    Entri kat atas nie sepatutyer kat tajuk kak diana dapat baby...tapi mase tu xde pic ag,so selitkan skit dalam kisah daku....hahahaha mcm poyos jerk,kan..sengal!

Lepas si comel tue tdow,ak dgn mr.s pown mintak diri nak balik,coz nak kejer petang kan...lagipon mr.s xtdow ag pas abis kejer malam,semata2 nak melayan karenah aku nie....bukan xleh g sendiri....ngade2...ahaks..  

lalalalalalalalalalalala....(duk kat umah degan riang sementara tunggu nak pergi kejer... )


1400 pm = kuar umah,nak kena tunggu bas...coz xbawak keter..takut ag rase.

1500pm  = kat tempat kejer,do the work as usually...ak,kak gda dengan kak emaa..kejer kami kat sini
                   bertekak dengan orang jer....hihihihi abis sore kami taw!
                  dalam pukul 4:30pm,mr.s bagi mesej....

Mr.s  = yunx,ngah wat aper tue...

Me    = ngah kejer nie....

Mr.s  = malam nie pergi makan sesame nak x?

Me    = nak...nak....hihihi suke2...

Mrs   =ok...jumper malam karang....

(lebiy kureng gitu ler..xleh citer details..t kowang terbakar plaks...hahahaha =p)

dalam pukul 5:30pm, ak kena ikut abang lan,fitri dengan cik azhair...melawat kawasan di kawasan pejabat pos...mase nak balik tu,lalu dkt kaw.kargo....dari jauh aku dh nampak somebody....die yer badan,dier yer rambut...n kesemuanyer ler...aku rase aku macam kenal jer....upe2yer mr.s ak...hihihi ( sebenaryer dh agak dh dier kejer kat situ...hihihi ) kete lalu depan dier...aku pun buar ler peace kat dier....hehehe terkezut muker die....hihihihi

2 mnt later..twus dier col.....bowak2 gitu..pastu cut off the line,coz die nak kjer...

Masuk bab emo sikit...
Dalam pukul 0755pm,ade selisih paham dengan die.....tong ting tong ting kami pot pet berdua...siap main baling2 selipar ag....dasat (tipu jerk..hihi)
Dahla ngah gaduh,tibe2 die tepon......

Mr.s = salam....yunx,knaper nie....

me    = salam...xde paper...

Mr.s = yunx,b nak cakap nie.....malam nie macam xjadi jer nak pergi makan....sebabnyer kak sepupu b
           ajak g karaoke dgn die n kengkawan lain.

Actually aku kenal saper sepupu dier tue semua, aku xkisah pun dier xjadi makan dengan ak...tapi mase tue kan aku ngah emo...huhuhu twus aku cakap...

me   = nak ikut.....leh?

Mr.s =  sayang..b bukan xnak bawak u sayang...tapi b xnak bawak sayang pergi tmpt2 macam tue..lagipun
             ramai lelaki yunx...

aku emo jap...

Me   = ala...dulu,yg b bawak i skali tue boleh plak..knaper kali nie xboleh??

Mr.s = kakak sepupu i ,u kenal kn macamner...i takut u xselesa...

me    = erm,yerla...bal..bla.....bla...blaa....tut..tut.....tut....(hihi,xbleh ckp.....aku mengamuk mase nie...hahaha)

tiber2,line putus..upe2yer...bateri xdak.huhuhu
mr.s terus contact kembo aku....bla..bla..bla....borak2 gitu..trus letak tpon...
tgu bus dh ler lamer....tension jer...bus smpai jer twus aku tdow...huhuhu (letih lepas mbebel td.....haha)
Upe2 yer ak xtahu yang kemba ak mesej dgn dier...tah per tah yg dier mesej,smpai2 kat salak tinggi..turun bus...ade mr.s kat situ....lastly....KAMI PERGI MAKAN BERTIGA....bertiga k!
then..story2 yg seterusnter......adelah rahsia kami bertiga...kan ila kan...tapi,..rase happy sangat...
Sayang u sangat2 mr.s.....('',)

monyok2 sempt ag pose..hahaha xderla...gmbr time sengal..

ida n ila (pic time mase mule2 die datang lcct)

Mr.s
mrs.s ahaks..pic atas n bawah adela time g dinner berdua..


    And.....kami berdua,    
                                          
makan..makan..hihi

No comments:

Post a Comment