Daisypath Friendship tickers

Thursday, July 22, 2010

('',) WiNdU....What The MeaNing?

WINDU??

PE YANG KORANG TAHU MAKNA RINDU?
 
MOOD SEDIH =(

''saat ini saya rase rindu sangat kat seseorang....mungkin bukan seorang...mungkin bertiga...mungkin berempat..atau lebih dari 10 orang.... bila dengar lagu "sebuah pertemuan" tetibe jadi sebak . 


pertama saya rindukan diriku yang dahulu. yang suci dan bersih. tentunya waktu zaman kecilku. tiada sekumit dosa sampai saya mengenali dunia ni. makin banyak saya kenal dunia ni, makin bertambahla dosa2 ku yang saya sendiri tidak sedar saya melakukannya. 

Ya Allah, ampuni dosa-dosa ku.....bukakanlah pintu hati aku untuk bertaqwa padamu kembali agar aku dapat kembali diriku yang suci seperti dulu...."


Orang-orang yang ku sayang,saya sentiasa sayang kalian......lantak la orang lain nak cakap ak jiwang ker..ape ker...ak xkisah...sebab satu hari nanti...
walau mcmner moden nya kowang....
walau macmner rock yer kowang...
walau sehappy maner pun kowang....


kowang akan duduk dan musti akan terfikir tentang benda nie......




 

No comments:

Post a Comment