Daisypath Friendship tickers

Tuesday, November 23, 2010

Kenangan Terindah DenGan Arwah sePuPu..~22.11.2010~

Aku memang jarang jumpe arwah sejak raya aritu..
bukan xnak jumpe...tp memang xde jodoh nak jumpe..
dari die kawin,sampai die ade anak....

Walaupun sekarang kami jarang jumpe...
tp dulu kami rapat sangat..
die antara sepupu aku yg aku rapat...
dan akhir sekali aku dapat wajah die,mase die dah pergi.............

mase mule2 aku dapat tahu..aku xnanges langsung...
mungkin aku terkejut...
mase mayat arwah sampai ke rumah...aku dah xdapat tahan air mata aku...
yea...aku mmg xrapat dgn die mase besar,,tp sekurang2yer...aku ade byk kenangan dgn die mase kami kecil2 dulu...
die...sepupu terbaek bg aku......
aku xsampai hati tgk muk tih aku...
terase sedih sgt waktu tu...
kehilangan seorang anak yg telah dikandung 9 bulan 10 hari...dijaga sampai umor 24 tahun...tp pergi begitu sahaja....
isteri arwah.....yg tgah sarat mengandung...dgn anak lelaki yg masih kecil...tabahkan hati isteri beliau....
besar dugaan yg diterima....
Sumpah...aku xrela...ayah n ibuku mahupun adek beradekku pergi dulu....
sekurang2yer...bgla aku peluang tok berbakti pade mereka.....
Al-fatihah kepada arwah.........

No comments:

Post a Comment