Daisypath Friendship tickers

Thursday, December 9, 2010

BosAn......(^,,^)

APe KoWang Akan BuaT lau BoSaN?

1.buat2 busy...
   (padahal,dlm aty...mcm org xbetul...huhu)
 2.bace novel...
   (ag bosan bace novel ag2 lau novel ttg kehidupan....yeeerrkk...berjela2 membebel...fakta ke auta pon xth.,
     lau novel org couple...YES! i like...ahaks....)
3. main games...
  (sampai kompt pon dh xnak tgk muke kite dgn cara buat hang...KUAng Ajo JER kN...)
4. main anta2 sms...hahaha...
  (nie giler!)
5.tgK gElgat OrAng,,,hihi
   ( kaunter dhla menghadap abg security...aku pandang ko,ko pandang aku...bleh x gitu???)

 JANGAN JADI MACAM DI ATAS OKE!



Atoi..malam ni bosan giler dowh aku ase....ntah pasal ape tah...aaaaa....!!!
rase mcm nak suh jer ""si bosan" nie g jauh2....hahaha,bleh ker..
ade kawan aku nie ag sengal...dok msg ak cakap..."g anta bosan tuh naik flight g oversea''
bowdoh jee taawww....dari aku anta "si bosan" nie...bek aku y pegi...gagagaga..kan..kan..kan....

to efzamiza = semalam....8hb,i suke keje dgn u...ahaks...asal keje dgn u jer...rezeki murah.....yeah..yeah....mwaacckkss.....

2 comments:

  1. hahahaha...itu lah..keja ngan i murah rezeki..hikhik...hanya kita berdua saja yg tahu...so kna selalu keja ngan i tau...

    ReplyDelete
  2. hahahaha..tahu xpe....dgn u...ade jee...
    nnt lau ade part time job ag,calling2 i oke.....wewe...
    nak gelak besau2!! (hahahahahahaahhaa)

    ReplyDelete