Daisypath Friendship tickers

Saturday, December 18, 2010

DinNer yee paSal...

18/12/2010...

Pade tarikh nie,aku ye plan pagi2 igtkan nak g terjah umah kak diana n abg hafiz...tapi tbe2 teringat plak arini kak diana keje pagi....alaaa....tension...! bgown dhla pagi2...excited ye pasal...tgah2 mandy,,,tbe2 teringat,,,!!!
pastu....twusla aku membuka my lappy...geledah ape2 yg patut...

bukak fb..line cm haperr...fb jee,line ngoks...bkk email atau anything ok lak...saje xnk bg ak berSosIal ar tuh....huh!

dah puas terlentang sane...sini...dgr lagu pon dh naik ulang 10x...haha tipu leerr tu...
plan semalam dgn si dia,nk g nilai...cari brg sikit....tp ptgla,coz mlm td die blik lewat..kuar fun with fwens...biarlah...tp aku nie...cmner??? BOSAn...TAW x....huhuhu

Dlm kul 1.00 tuh,mmber aku call...

gee= salam...beb ko ktner..???
ida= aku kt umh la nie...naper ngok?
gee= ko free x?? aku igt nak ajak ko g giant atau nilai3 la sat...nak beli baju...bleh x?? kejapjerr...
ida= sekarang,aku free aarr..tp ptg nnt ak nak kuar dgn cyg aku...lau xlame blehla..
gee= xlame..kejapjer...bleh ea...
ida= oke, tp aku lom mandy ag...bg aku mase...
gee= dlm pkul brape agak2 ko sampi beb..?? coz aku pon lom mandy...ahaks...kahkahkah...
ida= vongoks...! dlm 1.45 k...
gee=1.45?? lameyerrr.....bersiap ke ape..??
ida= aku bersiap jap jeee....kota Warisan tuh yg jauh....hahahahaha
gee= sengal...oke..oke...i wait....
ida= oke.chow!

jeng2...
aku dh sampi kota warisan...
terus g giant,bwk minah senget tuh..hahaha..maaf geng,,,kahkah aku peduli ape...!
last2 g beli kat nilai3...santek....warne itam2...ala2 arabian...! siyuz santek dowh....
toing! twus aku terpikir....rase cam nak beli la plak......hahaha...musti kn marah dgn die....MEMBAZIR kateye....eleh!

Kesimpulannye kawan2 : servey la dulu mane2 kedai....coz kita akan dapat price yg lagi better dr yg
                                       first...xcaye,tryla..oke! daaa....

No comments:

Post a Comment